Monday, July 27, 2009

Dun Gece Komik Bir Sey Oldu...

Aslinda komik degil...

Saat 3 gibi, Fatih beni uyandirdi, gelip burnumun etrafinda dolanip duruyor, ustumden atlayip J'nin tarafina zipliyor... Tam kalkip mama vereyim derken baktim, J kalkti... Ben bari devam edeyim uykuya dedim, ama biraz da uyanir gibi oldum bu arada.

J gitti, icerde kanapeye yattigini duydum. Ben de kalkip banyoya gittim, yeniden yataga dondum. O sirada elektrik kesildi, UPS otmeye basladi. J kalkti susturdu. Bu arada ben gayet cin gibi uyanik yatakta yatiyorum. Evvelki gece de kopeklerin cigirtisindan uyumamistim, oylece yatip uykuya dalmayi umuyorum.

Derken bir sesler oldu.. Balkondaki klimadan sandim once, Frida ustune filan mi cikti acaba dedim... ama sesler devam ediyor, sonra tavandan gelmeye basladi sesler, bayagi catirtilar geliyor. Galiba catida birileri var, ya da deprem oluyor diye gecti aklimdan, ama sallanmiyoruz! Bu arada can havliyle ben yataktan firlamisim odanin kapisindayim. Basladim J'ye bagirmaya, "Kos gel yatak odasinda bir seyler oluyor" diye. Tabii elektrik yok hicbir sey goremiyorum. J elinde fenerle kostu geldi. Odaya bir tuttu ki feneri, tavandaki siva oldugu gibi asagi dusmus... Butun yatak, halilar boydan boya koca bir plaka siva altinda kalmis...

Eger uyanik olmasaydim, ilk seslerle ayaga kalkmis olmasaydim, siva ustume dusecekti. Beni oldurmezdi hatta belki yaralamazdi ama kesin odumu kopartirdi!!!

Ardindan ben uykuyu unutup, zaten yatacak yer yok, kanapeyi J'e biraktim, balkona ciktim. Oturuyorum, biraz sonra komsunun kopekleri bir vaveyla kopartti... Baktim, J, ben ciglik atiyorum sanip, firlamis yatak odasina kosturuyor. Arkasindan kosup, yakaladim. Bagiran ben degilim diye...

Yaa, macera yasadik yani! Bu sivayi biz tasinmadan once yeniletti ev sahibi. O bolumde bir soyulma, boyada dokulme vardi. Adamlar nasil yaptilarsa, tepemize indi. Allah'tan tepemiz altinda degildi!!!

No comments: